Wstrzymanie wniosków w Programie „Czyste Powietrze”
Możliwości dokonywania transakcji – ważna informacja
Uwaga wystąpią chwilowe braki możliwości dokonywania transakcji (kartowych, BLIK, Elixir, ExpresElixir)
Komunikat – chwilowa niedostępność BLIK
Pomiędzy 2024-09-22 00:00 a 2024-09-22 12:00 zostaną przeprowadzone planowane prace serwisowe w Banku.
Remont pomieszczeń Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej Oddział w Majdanie Królewskim
W związku z remontem Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej Oddział w Majdanie Królewskim, od 02 września 2024r.
Klienci Banku będą obsługiwani w Urzędzie Gminy w Majdanie Królewskim.
Planet Pay to nowoczesny wymiar akceptacji płatności bezgotówkowych.
Kompleksowe rozwiązania w zakresie akceptacji płatności kartami Visa, Mastercard, American Express, portfeli elektronicznych Google Pay i Apple Pay oraz transakcji BLIK
W dniach 21-24 czerwca 2024, dostęp do niektórych usług bankowych będzie ograniczony
W związku ze zmianami w zakresie systemów informatycznych, w dniach 21-24 czerwca br., dostęp do niektórych usług bankowych będzie ograniczony.
Nagrody w Konkursie Plastycznym – rozdane!
Nagrody w Konkursie Plastycznym “Jak będzie wyglądał nasz Bank za kolejne 150 lat” rozdane!
Zwycięzcy w konkursie plastycznym dla uczniów Szkół Podstawowych
Niezwykle miło nam ogłosić, 📣📣 że zwycięzcami w konkursie plastycznym zorganizowanym z okazji 150-lecia powstania naszego Banku zostali:
Konkurs plastyczny dla uczniów Szkół Podstawowych
Weź udział w konkursie plastycznym 🙂 Wygraj cenne nagrody!
Zebrania grup członkowskich – informacje
Zarząd Banku działając na podstawie § 37 pkt. 6 i 7 oraz § 38 Statutu Banku informuje, że
zebrania grup członkowskich odbędą się w następujących terminach i miejscach:
Informacja o zmianach regulaminów
Bank Spółdzielczy w Kolbuszowej informuje, że z dniem 01.06.2024r., w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 07 lipca 2023r. o zmianach…
Szanowni Klienci,
Przekazujemy komunikat o tymczasowym wstrzymaniu przyjmowania wniosków w związku z koniecznością technicznego dostosowywania się banków do wprowadzonych zmian w Programie „Czyste Powietrze”.
Banki oferujące Kredyt Czyste Powietrze będą sukcesywnie wznawiać przyjmowanie wniosków, na nowych zasadach, zgodnie z przygotowanymi zmianami programu „Czyste Powietrze”.
Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej od 3 stycznia 2023 roku wprowadza nową edycję Programu „Czyste Powietrze”.
Korzyści związane ze zmianami dotyczą przede wszystkim zwiększenia maksymalnych kwot dotacji dla poszczególnych rodzajów przedsięwzięć w tym z tzw. kompleksową termomodernizacją oraz kwot dotacji dla poszczególnych elementów przedsięwzięcia, podniesienia progów dochodowych dla beneficjentów kwalifikujących się do poszczególnych części programu. Szczegółowe informacje o Programie znajdują się na stronie internetowej Programu pod adresem: https://czystepowietrze.gov.pl/.
Do dnia 2 stycznia 2023 roku kredyty PPCP oferowane będą w Bankach na dotychczasowych zasadach.
Wnioski na nowych, obowiązujących od 3.01.2023 r. zasadach będą przyjmowane przez Banki uczestniczące w Programie w miarę technicznego dostosowywania się banków do wprowadzonych zmian w Programie.
Poszczególne banki będą sukcesywnie wznawiać przyjmowanie wniosków, o czym będą informować Klientów indywidualnie na swoich stronach internetowych.
Na stronie https://czystepowietrze.gov.pl/ aktualizowana będzie też lista banków oferujących kredyty i przyjmujących wnioski o dotację w programie.