Uważaj na wiadomości e-mail podszywające się pod Bank BPS!
BLIK w aplikacji BS Pay – komunikat
Informujemy, że usługa BLIK w aplikacji BS Pay będzie dostępna do 30 kwietnia 2022 roku. Aby nadal korzystać z usługi należy skontaktować się
BLIK stop oszustom
BLIK, choć jest bezpiecznym środkiem płatności, bardzo często zachęca oszustów do korzystania z niego w celu wyłudzania pieniędzy.
Uczestnictwo Banków Spółdzielczych w Systemie Ochrony Zrzeszenia BPS
System Ochrony Zrzeszenia BPS na podstawie zawartej Umowy, w sytuacji zagrożenia płynności lub wypłacalności zapewnia wsparcie finansowe, chroniąc Banki – Uczestników Systemu Ochrony przed niewypłacalnością lub zagrożeniem upadłością.
Informacje dla Klientów w związku z atakiem Rosji na Ukrainę
W związku z działaniami wojennymi na Ukrainie prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami.
Jak zadbać o bezpieczeństwo swoich pieniędzy?
Korzystając z bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej zawsze przestrzegaj podstawowych zasad bezpieczeństwa.
Nowość w ofercie – ubezpieczenia online!
Polisa przez internet – szybko, wygodnie i bezpiecznie! Porównaj z nami oferty i wybierz najkorzystniejszą.
Oszustwa typu Voice Phishing – uwaga!
Chroń się przed oszustami telefonicznymi! Bądź bezpieczny, Voice Phishng to popularna metoda oszustów.
Rodzinny Kapitał Opiekuńczy – wnioski juz dostępne
Wnioski o Rodzinny Kapitał opiekuńczy już dostępne w bankowości internetowej.
Polska Bezgotówkowa – zmiany w zasadach finansowania
Fundacja Polska Bezgotówkowa ogłosiła zmiany w zasadach finansowania
Programu „Polska Bezgotówkowa”.
Komunikat – wpłaty w bankomatach obcych Planet Cash
Informujemy, że w związku z wprowadzeniem do oferty Banku możliwości dokonywania wpłat w bankomatach obcych Planet Cash z dniem 01.02.2022r. zmianie ulegnie Taryfa opłat i prowizji.
Ostrzegamy przed wiadomościami e-mail podszywającymi się pod Bank BPS. Wskazane wiadomości mają na celu nakłonienie do kliknięcia w obraz z linkiem i zainfekowanie urządzenia. Pobranie oprogramowania z przesłanego linku może grozić kradzieżą loginu i hasła do bankowości elektronicznej oraz utratą środków finansowych. Bank BPS nie jest nadawcą tych wiadomości.
Przykład fałszywego e-maila:
Wysyłamy potwierdzenie wysłania przelewu za pośrednictwem bankowości elektronicznej Banku Polskiej Spółdzielczości S.A. na kwotę: 70 543,13 zł, tytuł: Zapłata faktury; nadawcą przelewu jest: XXXXXXXXX.
Załączone informacje o płatności są wydawane na życzenie naszego klienta.
Pamiętaj:
- nie otwieraj załączników, nie klikaj w linki w tego rodzaju e-mailach,
- bank nie wysyła linków do strony logowania w wiadomościach SMS oraz w wiadomościach e-mail,
- zachowaj szczególną ostrożność jeśli wiadomość wymaga natychmiastowego kliknięcia w załączony odnośnik,
- bank nigdy nie prosi o zatwierdzenie kodem SMS operacji, których nie zleciłeś,
- w przypadku otrzymania tego rodzaju emaila usuń go i dokonaj sprawdzenia swojego komputera pod katem złośliwego oprogramowania,
- w przypadku otwarcia załącznika lub kliknięcia w link skontaktuj się z Infolinią Banku i zablokuj dostęp do bankowości elektronicznej.
Zachowaj szczególną ostrożność jeśli wiadomość:
- pochodzi od nieznanego, podejrzanego nadawcy,
- została wysłana z domeny, która nie jest oficjalną domeną firmy,
- zawiera załącznik w formacie .exe, .vbs, .rar, .zip, .tar (w szczególności – załącznik spakowany i zaszyfrowany, z hasłem przesłanym w treści e-maila), a nawet jako .pdf, .docx, .xslx (jeśli żąda włączenia makr) itp.; lub w formacie podwójnym (np. .pdf.pdf),
- zawiera odnośniki prowadzące do nieznanych stron www,
- zawiera błędy językowe, literówki lub ma nieskładną treść,
- zawiera treść, której nie oczekiwałeś (np. fakturę, awizo, dokumentację),
- zawiera prośbę o podanie loginu, hasła, kodu jednorazowego lub jakichkolwiek innych danych wrażliwych.