Uwaga na oszustów!
Bezpieczny Kredyt mieszkaniowy z dopłatami do rat
W lipcu 2023 roku wszedł w życie rządowy Program Pierwsze Mieszkanie. W ramach tego Programu nasz Bank oferować będzie Bezpieczny Kredyt mieszkaniowy z dopłatami do rat.
Zebranie Przedstawicieli – 21 czerwca 2023
Zarząd Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej informuje, że Zebranie Przedstawicieli odbędzie się w dniu 21 czerwca 2023 roku (środa) o godz. 10:00
Zmiana taryfy opłat i prowizji bankowych
Informujemy, że z dniem 02.05.2023r. zmianie ulegnie Taryfa opłat i prowizji bankowych.
Zebrania grup członkowskich – informacje
Zarząd Banku działając na podstawie § 37 pkt. 6 i 7 oraz § 38 Statutu Banku informuje, że
zebrania grup członkowskich odbędą się w następujących terminach i miejscach:
Informacja o zmianach w regulacjach
Bank Spółdzielczy w Kolbuszowej informuje o zmianach w regulaminach.
TERMINAL PŁATNICZY ORAZ APLIKACJA POSAPP OD PLANET PAY
Zapraszamy do skorzystania z oferty PlanetPay. Oferta darmowych terminali bez prowizji przez rok!
Loteria! Spłacamy Twój kredyt!
Weź kredyt po sąsiedzku i wygrywaj w Loterii Spłacamy Twój Kredyt.
Uważaj na oszustów
Uważaj na kontakt telefoniczny, sms’owy i mailowy ze strony oszustów o rzekomo zagrożonych Twoich oszczędnościach w banku.
Wstrzymanie wniosków w Programie „Czyste Powietrze”
Komunikat o tymczasowym wstrzymaniu przyjmowania wniosków w związku z koniecznością technicznego dostosowywania się banków do wprowadzonych zmian w Programie „Czyste Powietrze”
Informacja – Filia w Kolbuszowej
Informujemy, że w dniu 31.12.2022r.(tj. sobota) Filia Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej na ul. Plac Wolności 59 będzie nieczynna.
W ostatnich czasie częstym sposobem dokonywania przestępstw na szkodę klientów banków jest wykorzystanie telefonicznego połączenia głosowego z osobą, która jest przekonywana, że rozmawia z pracownikiem banku lub inną osobą godną zaufania (np. policjantem).
Jest to rodzaj phishingu, nazywany vishingiem. Nazwa jest połączeniem słów „voice phishing”, czyli phishing głosowy.
Celem oszusta jest pozyskanie poufnych informacji lub nakłonienie ofiary do wykonania określonych czynności (np. zainstalowania aplikacji dającej przestępcom zdalny dostęp do komputera ofiary).
W Takim przypadku należy się rozłączyć i samemu zadzwonić do oddziału banku.