Uwaga na oszustów!
Zebrania grup członkowskich – informacje
Zarząd Banku działając na podstawie § 37 pkt. 6 i 7 oraz § 38 Statutu Banku informuje, że
zebrania grup członkowskich odbędą się w następujących terminach i miejscach:
Informacja o zmianach regulaminów
Bank Spółdzielczy w Kolbuszowej informuje, że z dniem 01.06.2024r., w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 07 lipca 2023r. o zmianach…
Godziny otwarcia Banku w Wielki Piątek
29 marca 2024r. w Wielki Piątek – centrala, oddziały oraz filia Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej będą czynne od godziny 7:00 do godziny 12:00
Fałszywe połączenia telefoniczne przestępców podszywających się pod banki
Komunikat – ostrzeżenie – Komendy Głównej Policji, FinCERT.pl – BCC ZBP i Polskiej Izbie Informatyki i Telekomunikacji
Nowa edycja loteri! Spłacamy Twój kredyt!
Codziennie masz szansę na wygranie 500 zł, a raz w miesiącu losujemy spłatę kredytu – nawet 20 000 zł!
Informacja o zmianach w Taryfie opłat i prowizji bankowych
Informujemy, że w związku z wejściem w życie Ustawy o konsumenckiej pożyczce lombardowej wprowadzającej zmiany w kredytowaniu rolników
Uwaga! Wstrzymane zostało przyjmowanie wniosków o udzielenie Bezpiecznego Kredytu
W związku z komunikatem Banku Gospodarstwa Krajowego, od dnia 02.01.2024 r. wstrzymane zostało przyjmowanie wniosków o udzielenie Bezpiecznego Kredytu.
Informacje o pracy Banku na koniec roku 2023
Przelewy międzybankowe ELIXIR złożone w dniu 29.12 do godziny 12:45 zostaną zrealizowane w tym samym dniu, natomiast złożone po godz.12:45 zostaną rozliczone 02.01.2024r.
Usługa Express Elixir będzie niedostępna
W związku z planowanymi pracami technicznymi po stronie Banku, w dniu 09.12.2023 od godziny 6:00 do godziny 23:59:00, usługa Express Elixir będzie niedostępna dla Uczestników.
Zmiany w regulacjach dotyczących kredytowania klientów indywidualnych
W związku z wprowadzeniem do ofert Banku Bezpiecznego kredytu Mój Dom z dopłatami do rat udzielanego w ramach Programu Pierwsze Mieszkanie oraz zmianami w Programie Priorytetowym Czyste Powietrze.
W ostatnich czasie częstym sposobem dokonywania przestępstw na szkodę klientów banków jest wykorzystanie telefonicznego połączenia głosowego z osobą, która jest przekonywana, że rozmawia z pracownikiem banku lub inną osobą godną zaufania (np. policjantem).
Jest to rodzaj phishingu, nazywany vishingiem. Nazwa jest połączeniem słów „voice phishing”, czyli phishing głosowy.
Celem oszusta jest pozyskanie poufnych informacji lub nakłonienie ofiary do wykonania określonych czynności (np. zainstalowania aplikacji dającej przestępcom zdalny dostęp do komputera ofiary).
W Takim przypadku należy się rozłączyć i samemu zadzwonić do oddziału banku.