Usługa Express Elixir będzie niedostępna
Informacja o zmianach w Taryfie opłat i prowizji bankowych
Bank Spółdzielczy w Kolbuszowej informuje, że z dniem 04.01.2021r. zmianie ulega „Taryfa opłat i prowizji bankowych...
Komunikat dla Klientów
Komunikat dla Klientów: Skrócone godziny pracy Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej KOMUNIKAT Skrócone godziny pracy...
Najnowszy Komunikat dla Klientów
Najnowszy Komunikat dla Klientów, którzy zawarli Umowę Subwencji Finansowej w ramach Tarczy Finansowej Polskiego...
Komunikat do klientów sektora bankowego w sprawie brexitu
Od 1 lutego 2020 r. Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej (Wielka Brytania) nie jest państwem...
Szanowni Państwo
W związku z planowanymi pracami technicznymi po stronie Banku, w dniu 09.12.2023 od godziny 6:00 do godziny 23:59:00, usługa Express Elixir będzie niedostępna dla Uczestników, a zlecane transakcje będą odrzucane. Dotyczy to także komunikatów BLIK P2P