Proces umorzeń subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0.
Obowiązuje nowa treść Programu Czyste Powietrze
Informujemy, że od dnia 25 stycznia 2022r. obowiązuje nowa treść Programu Czyste Powietrze wraz z załącznikami.
Godziny pracy w Sylwestra
Szanowni Klienci,
informujemy, że 31 grudnia 2021 r. (Sylwester) Centrala, Oddziały oraz Filia Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej będą czynne od godziny 7:00 do godziny 14:00.
Zmiana ustawy o Prawie Przedsiębiorców
W związku z wprowadzeniem Programu “Polski Ład”, który zmienia ustawę o Prawie Przedsiębiorców z dnia 6 marca 2018 r. pragniemy poinformować.
Godziny pracy w Wigilię
Szanowni Klienci,
informujemy, że 24.12.2021 roku (Wigilia) centrala, oddziały oraz filia Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej będą czynne do godziny 13:00.
Zmiany – Taryfa opłat i prowizji bankowych
W związku z planowanym wprowadzeniem do oferty Banku Kredytu Czyste Powietrze, z dniem 13.12.202r. zmianie ulega Taryfa opłat i prowizji bankowych Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej
Uwaga – Fałszywe połączenia telefoniczne przestępców podszywających się pod banki!
Komunikat – ostrzeżenie – Komendy Głównej Policji, FinCERT.pl – BCC ZBP i Polskiej Izbie Informatyki i Telekomunikacji z dnia 15 listopada 2021 r.
Rozpoczyna się proces rozliczenia i zwolnienia z obowiązku zwrotu subwencji w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0.
Rozpoczyna się proces rozliczenia i zwolnienia z obowiązku zwrotu subwencji dla Przedsiębiorstw z sektora Mikro i MŚP w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0. Firmy, które spełnią określone wymagania mogą liczyć na 100% umorzenia.
Decyzja RPP o zmianie stóp procentowych
Informujemy, że w związku z decyzją Rady Polityki Pieniężnej z dnia 06.10.2021r. zmianie ulega wysokość bazowych stóp procentowych NBP
Komunikat FinCERT.pl
Komunikat FinCERT.pl – w sprawie podszywania się oszustów pod pracownika banku oferujących samorządom lokaty bankowe np. „Lokatę bliżej samorządów”.
Zmiany w regulaminach kredytów – informacja
Zmiany w regulaminach kredytów – informacja dla klientów
Proces umorzeń subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0.
Proces umorzeń subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0.
Po 29 kwietnia 2021 r. rozpoczyna się proces umarzania subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0. dla mikro, małych i średnich firm. Proces umorzeń zostanie zainicjowany indywidualnie dla każdej subwencji, w rocznicę wpłynięcia środków na rachunek firmy.
Warto pamiętać, że firmy, których działalność jest wykonywana w jednym lub więcej z 54 kodów PKD, które skorzystały z Tarczy Finansowej PFR 2.0, będą mogły po spełnieniu warunków formalnych skorzystać z 100 proc. umorzenia subwencji.
Cały proces umorzenia subwencji odbywać się będzie wyłącznie w bankowości elektronicznej firmy, gdzie przedsiębiorcy będą mogli m.in.:
- zapoznać się z kwotą umorzenia zaproponowaną przez PFR,
- wypełnić, podpisać i wysłać do PFR formularz z wnioskiem o umorzenie,
- pobrać decyzję PFR oraz harmonogram spłat PFR w zakresie nieumorzonej kwoty subwencji,
- na bieżąco śledzić postęp spłat rat nieumorzonej kwoty subwencji.
Szczegóły na temat umorzeń dostępne są w zaktualizowanym Regulaminie PFR Tarczy Finansowej PFR 1.0 obowiązującym od 28 kwietnia 2021 r.
Instrukcja wskazująca jak wypełnić i złożyć wniosek umorzeniowy w ramach Tarczy Finansowej 1.0 przez Beneficjenta
Dla MIKRO –pobierz
Dla MŚP – pobierz