Możliwości dokonywania transakcji – ważna informacja
Informacja o zmianach w Taryfie opłat i prowizji bankowych
Bank Spółdzielczy w Kolbuszowej informuje, że z dniem 04.01.2021r. zmianie ulega „Taryfa opłat i prowizji bankowych...
Komunikat dla Klientów
Komunikat dla Klientów: Skrócone godziny pracy Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej KOMUNIKAT Skrócone godziny pracy...
Najnowszy Komunikat dla Klientów
Najnowszy Komunikat dla Klientów, którzy zawarli Umowę Subwencji Finansowej w ramach Tarczy Finansowej Polskiego...
Komunikat do klientów sektora bankowego w sprawie brexitu
Od 1 lutego 2020 r. Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej (Wielka Brytania) nie jest państwem...
Szanowni Państwo
Bank Spółdzielczy w Kolbuszowej, informuje, iż w związku z przeprowadzaniem cyklicznych procesów informatycznych związanych z zamknięciem dnia/miesiąca tj:
- od poniedziałku do piątku w godzinach 17:00 – 17:40
- sobota w godzinach 13:30 – 14:00
- ostatnia sobota m-ca w godzinach 13:30 – 15:00
- ostatni roboczy dzień m-ca w godzinach 17:00 – 18:30
nie będzie możliwości dokonywania transakcji (kartowych, BLIK, Elixir, ExpresElixir ) za pośrednictwem:
- Bankomatu/Wpłatomatu
- Bankowości Mobilnej
- Bankowości Elektronicznej
W innych przypadkach o niedostępności systemów, będziemy Państwa informować w odrębnych komunikatach.
Za utrudnienia przepraszamy