Możliwości dokonywania transakcji – ważna informacja

Zmiana oprocentowania produktów bankowych
Bank Spółdzielczy w Kolbuszowej informuje, że z dniem 08.04.2022r. zmianie ulega Tabela oprocentowania produktów bankowych Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej.
Uruchamiamy możliwość wpłat w bankomatach Planet Cash
Dla klientów naszego Banku uruchamiamy możliwość wpłat w bankomatach Planet Cash.
BLIK w aplikacji BS Pay – komunikat
Informujemy, że usługa BLIK w aplikacji BS Pay będzie dostępna do 30 kwietnia 2022 roku. Aby nadal korzystać z usługi należy skontaktować się
BLIK stop oszustom
BLIK, choć jest bezpiecznym środkiem płatności, bardzo często zachęca oszustów do korzystania z niego w celu wyłudzania pieniędzy.
Szanowni Państwo
Bank Spółdzielczy w Kolbuszowej, informuje, iż w związku z przeprowadzaniem cyklicznych procesów informatycznych związanych z zamknięciem dnia/miesiąca tj:
- od poniedziałku do piątku w godzinach 17:00 – 17:40
- sobota w godzinach 13:30 – 14:00
- ostatnia sobota m-ca w godzinach 13:30 – 15:00
- ostatni roboczy dzień m-ca w godzinach 17:00 – 18:30
nie będzie możliwości dokonywania transakcji (kartowych, BLIK, Elixir, ExpresElixir ) za pośrednictwem:
- Bankomatu/Wpłatomatu
- Bankowości Mobilnej
- Bankowości Elektronicznej
W innych przypadkach o niedostępności systemów, będziemy Państwa informować w odrębnych komunikatach.
Za utrudnienia przepraszamy