MojeID już dostępne w bankowości elektronicznej dla klientów
Zmiana ustawy o Prawie Przedsiębiorców
W związku z wprowadzeniem Programu “Polski Ład”, który zmienia ustawę o Prawie Przedsiębiorców z dnia 6 marca 2018 r. pragniemy poinformować.
Godziny pracy w Wigilię
Szanowni Klienci,
informujemy, że 24.12.2021 roku (Wigilia) centrala, oddziały oraz filia Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej będą czynne do godziny 13:00.
Zmiany – Taryfa opłat i prowizji bankowych
W związku z planowanym wprowadzeniem do oferty Banku Kredytu Czyste Powietrze, z dniem 13.12.202r. zmianie ulega Taryfa opłat i prowizji bankowych Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej
Uwaga – Fałszywe połączenia telefoniczne przestępców podszywających się pod banki!
Komunikat – ostrzeżenie – Komendy Głównej Policji, FinCERT.pl – BCC ZBP i Polskiej Izbie Informatyki i Telekomunikacji z dnia 15 listopada 2021 r.
Rozpoczyna się proces rozliczenia i zwolnienia z obowiązku zwrotu subwencji w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0.
Rozpoczyna się proces rozliczenia i zwolnienia z obowiązku zwrotu subwencji dla Przedsiębiorstw z sektora Mikro i MŚP w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0. Firmy, które spełnią określone wymagania mogą liczyć na 100% umorzenia.
Decyzja RPP o zmianie stóp procentowych
Informujemy, że w związku z decyzją Rady Polityki Pieniężnej z dnia 06.10.2021r. zmianie ulega wysokość bazowych stóp procentowych NBP
Komunikat FinCERT.pl
Komunikat FinCERT.pl – w sprawie podszywania się oszustów pod pracownika banku oferujących samorządom lokaty bankowe np. „Lokatę bliżej samorządów”.
Zmiany w regulaminach kredytów – informacja
Zmiany w regulaminach kredytów – informacja dla klientów
Fałszywe SMSy – Uwaga!
UWAGA! Fałszywe SMSy
Kartowe emocje z Kamilem Stochem!
UWAGA! Konkurs – Do wygrania atrakcyjne nagrody: samochód hybrydowy Toyota Yaris, i inne…
Czym jest MojeID?
MojeID służy do zdalnego potwierdzania tożsamości. Pozwala na bezpieczną weryfikację danych klienta za pomocą bankowości internetowej. Przekazanie danych każdorazowo wymaga akceptacji. Dzięki mojeID można wygodnie korzystać z komercyjnych oraz publicznych usług dostępnych online.
MojeID to rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.
Informacje ogólne o MojeID
Uruchamiamy je wraz z Profilem Zaufanym, który jest metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji. Można powiedzieć, że Profil Zaufany zastępuje podpis własnoręczny składany na papierze. Dzięki temu, wiele spraw urzędowych można załatwić bez wychodzenia z domu.
Skorzystanie z mojeID pozwala na wygodne założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu lub korzystania z usług banku komercyjnego. Możliwość korzystania z wielu e-usług przez internet będzie nie tylko wygodne, ale i bezpieczne. Bez konieczności wychodzenia z domu, w trakcie choroby lub w innej sytuacji uniemożliwiającej dotarcie do urzędu (podeszły wiek, opieka nad dziećmi, wyjazd, kwarantanna itp.).
Aktualną listę usług publicznych znajdziesz tutaj: https://obywatel.gov.pl/
Informacje na temat Profilu Zaufanego znajdziesz tutaj: https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/profil-zaufany-ego-
Możliwości oferowane przez MojeID
- Potwierdzenie tożsamości,
- Logowanie do istniejącego konta,
- Autoryzacja operacji.
Korzyści MojeID:
- Łatwiejszy dostęp – proste rejestrowanie się i logowanie u dostawców usług.
- Bezpieczeństwo – poczucie bezpieczeństwa i kontroli nad przekazywaniem danych dzięki sprawdzonemu standardowi.
- Użyteczność – korzystanie z większej liczby usług online lub dostępu do paneli uzupełniających usługi tradycyjne.
- Potwierdzanie tożsamości w internecie staje się łatwiej dostępne – w szybki i bezpieczny sposób, wraz z przekazaniem wiarygodnych danych ją opisujących (np: imię, nazwisko, PESEL, data urodzenia) na potrzeby zawarcia umowy lub pierwszego logowania.
MojeID – pytania i odpowiedzi:
- Co to jest mojeID?
MojeID to bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych. Umożliwia realizację wszelkich formalności, które dotychczas wymagały osobistego uwierzytelnienia danych drogą elektroniczną.
- Czy aby korzystać z mojeID muszę najpierw osobiście okazać gdzieś dokument tożsamości?
Zaletą mojeID jest wyeliminowanie konieczności dodatkowego potwierdzenia tożsamości. Usługa opiera się na logowaniu do bankowości internetowej, które jest tu równoznaczne z potwierdzeniem Państwa tożsamości.
- Jaką mam korzyść z używania mojeID?
Na pewno zyskują Państwo więcej wolnego czasu, który wcześniej byłby potrzebny na osobiste wizyty w wielu firmach i instytucjach w celu załatwienia spraw związanych ze sfinalizowaniem umowy, czy podpisaniem dokumentów.
Jest to także rozwiązanie wygodne, ponieważ za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.
- Czy korzystanie z mojeID jest płatne?
Usługa mojeID jest bezpłatna dla wszystkich Klientów indywidualnych chcących potwierdzać za jej pomocą tożsamość.
- Czy korzystanie z mojeID jest bezpieczne?
Korzystanie z mojeID jest bezpieczne dla wszystkich użytkowników. Przed uruchomieniem usługa była wiele razy weryfikowana przez Krajową Izbę Rozliczeniową – dostawcę usługi i zarazem operatora systemu Elixir. Poddano ją także niezależnemu audytowi bezpieczeństwa. Usługa spełnia najwyższe wymogi i standardy Ministerstwa Cyfryzacji. Dane w mojeID nie są udostępniane automatycznie. Wszystko odbywa się za zgodą użytkownika, po zalogowaniu się do banku.