Komunikat – chwilowa niedostępność BLIK
Informacja o zmianach w Taryfie opłat i prowizji bankowych
Informujemy, że w związku z wejściem w życie Ustawy o konsumenckiej pożyczce lombardowej wprowadzającej zmiany w kredytowaniu rolników
Uwaga! Wstrzymane zostało przyjmowanie wniosków o udzielenie Bezpiecznego Kredytu
W związku z komunikatem Banku Gospodarstwa Krajowego, od dnia 02.01.2024 r. wstrzymane zostało przyjmowanie wniosków o udzielenie Bezpiecznego Kredytu.
Informacje o pracy Banku na koniec roku 2023
Przelewy międzybankowe ELIXIR złożone w dniu 29.12 do godziny 12:45 zostaną zrealizowane w tym samym dniu, natomiast złożone po godz.12:45 zostaną rozliczone 02.01.2024r.
Usługa Express Elixir będzie niedostępna
W związku z planowanymi pracami technicznymi po stronie Banku, w dniu 09.12.2023 od godziny 6:00 do godziny 23:59:00, usługa Express Elixir będzie niedostępna dla Uczestników.
Informacja w sprawie chwilowej niedostępności usługi BLIK w poniższych terminach:
1. Pomiędzy 2024-09-22 00:00 a 2024-09-22 12:00 zostaną przeprowadzone planowane prace serwisowe w Banku.
Usługa Przelewy P2P w Banku będzie podczas trwania prac niedostępna dla Użytkowników wszystkich Banków.
Szacowany maksymalny wpływ prac na wielkość strumienia transakcji: (25%-50%)
2. Pomiędzy 2024-09-22 09:00 a 2024-09-22 14:00 zostaną przeprowadzone planowane prace serwisowe u Agenta.
Usługa BLIK u Agenta będzie podczas trwania prac niedostępna dla Użytkowników wszystkich Banków.