Komunikat – chwilowa niedostępność BLIK

Komunikat dla Klientów
Komunikat dla Klientów: Skrócone godziny pracy Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej KOMUNIKAT Skrócone godziny pracy...
Najnowszy Komunikat dla Klientów
Najnowszy Komunikat dla Klientów, którzy zawarli Umowę Subwencji Finansowej w ramach Tarczy Finansowej Polskiego...
Komunikat do klientów sektora bankowego w sprawie brexitu
Od 1 lutego 2020 r. Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej (Wielka Brytania) nie jest państwem...
Informacja w sprawie chwilowej niedostępności usługi BLIK w poniższych terminach:
1. Pomiędzy 2024-09-22 00:00 a 2024-09-22 12:00 zostaną przeprowadzone planowane prace serwisowe w Banku.
Usługa Przelewy P2P w Banku będzie podczas trwania prac niedostępna dla Użytkowników wszystkich Banków.
Szacowany maksymalny wpływ prac na wielkość strumienia transakcji: (25%-50%)
2. Pomiędzy 2024-09-22 09:00 a 2024-09-22 14:00 zostaną przeprowadzone planowane prace serwisowe u Agenta.
Usługa BLIK u Agenta będzie podczas trwania prac niedostępna dla Użytkowników wszystkich Banków.