Komunikat – chwilowa niedostępność BLIK

Nowe wnioski o wypłatę świadczenia 500 plus dostępne od 1 lutego 2021
Wnioski o wypłatę 500 plus w bankowości internetowej Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że nowe wnioski o...
Tarcza Finansowa PFR 2.0 – wnioski o subwencję antykryzysową
Jeżeli prowadzisz mikro, małą lub średnią firmę to możesz złożyć wniosek o bezzwrotną subwencję w ramach Programu...
Godziny graniczne przelewów
Godziny graniczne realizacji przelewów w PLN w Banku Spółdzielczym w Kolbuszowej Zobacz szczegóły
Informacja o zmianach w Taryfie opłat i prowizji bankowych
Bank Spółdzielczy w Kolbuszowej informuje, że z dniem 04.01.2021r. zmianie ulega „Taryfa opłat i prowizji bankowych...
Informacja w sprawie chwilowej niedostępności usługi BLIK w poniższych terminach:
1. Pomiędzy 2024-09-22 00:00 a 2024-09-22 12:00 zostaną przeprowadzone planowane prace serwisowe w Banku.
Usługa Przelewy P2P w Banku będzie podczas trwania prac niedostępna dla Użytkowników wszystkich Banków.
Szacowany maksymalny wpływ prac na wielkość strumienia transakcji: (25%-50%)
2. Pomiędzy 2024-09-22 09:00 a 2024-09-22 14:00 zostaną przeprowadzone planowane prace serwisowe u Agenta.
Usługa BLIK u Agenta będzie podczas trwania prac niedostępna dla Użytkowników wszystkich Banków.