Jak zadbać o bezpieczeństwo swoich pieniędzy?
Bezpieczny Kredyt mieszkaniowy z dopłatami do rat
W lipcu 2023 roku wszedł w życie rządowy Program Pierwsze Mieszkanie. W ramach tego Programu nasz Bank oferować będzie Bezpieczny Kredyt mieszkaniowy z dopłatami do rat.
Zebranie Przedstawicieli – 21 czerwca 2023
Zarząd Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej informuje, że Zebranie Przedstawicieli odbędzie się w dniu 21 czerwca 2023 roku (środa) o godz. 10:00
Zmiana taryfy opłat i prowizji bankowych
Informujemy, że z dniem 02.05.2023r. zmianie ulegnie Taryfa opłat i prowizji bankowych.
Zebrania grup członkowskich – informacje
Zarząd Banku działając na podstawie § 37 pkt. 6 i 7 oraz § 38 Statutu Banku informuje, że
zebrania grup członkowskich odbędą się w następujących terminach i miejscach:
Informacja o zmianach w regulacjach
Bank Spółdzielczy w Kolbuszowej informuje o zmianach w regulaminach.
TERMINAL PŁATNICZY ORAZ APLIKACJA POSAPP OD PLANET PAY
Zapraszamy do skorzystania z oferty PlanetPay. Oferta darmowych terminali bez prowizji przez rok!
Loteria! Spłacamy Twój kredyt!
Weź kredyt po sąsiedzku i wygrywaj w Loterii Spłacamy Twój Kredyt.
Uważaj na oszustów
Uważaj na kontakt telefoniczny, sms’owy i mailowy ze strony oszustów o rzekomo zagrożonych Twoich oszczędnościach w banku.
Wstrzymanie wniosków w Programie „Czyste Powietrze”
Komunikat o tymczasowym wstrzymaniu przyjmowania wniosków w związku z koniecznością technicznego dostosowywania się banków do wprowadzonych zmian w Programie „Czyste Powietrze”
Informacja – Filia w Kolbuszowej
Informujemy, że w dniu 31.12.2022r.(tj. sobota) Filia Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej na ul. Plac Wolności 59 będzie nieczynna.
Korzystając z bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej zawsze przestrzegaj podstawowych zasad bezpieczeństwa.
-
NIGDY nie podawaj nikomu przez Internet lub telefon swoich danych osobowych, identyfikatorów ani haseł.
-
Nie instaluj oprogramowania i nie ściągaj aplikacji pochodzących z nieznanych źródeł.
-
Nie otwieraj maili od nieznanych nadawców, nie klikaj w załączniki do wiadomości czy smsów, które wydają Ci się podejrzane (np. pochodzą od firmy kurierskiej, chociaż niczego nie zamawiałeś w sklepach internetowych albo od dostawcy energii, z którym nie masz podpisanej umowy).
-
Nie klikaj w linki prowadzące do stron rzekomo aktualizujących Twoje certyfikaty bezpieczeństwa lub system transakcyjny – bank NIGDY o to nie prosi w mailach.
-
Uważaj na wiadomości, w których ktoś prosi Cię o dopłatę do jakiejś transakcji – upewnij się, najlepiej dzwoniąc do danej osoby lub firmy, czy prośba jest prawdziwa.
-
Nie wysyłaj kodów BLIK nawet osobom znajomym, które proszą Cię o to przez Facebooka, messangera lub inny serwis społecznościowy, najlepiej zadzwoń i zapytaj, czy rzeczywiście ktoś miał do Ciebie taką prośbę.
-
Korzystaj zawsze z aktualnego systemu operacyjnego oraz z aktualnych aplikacji. Zabezpiecz swój komputer aktualnym oprogramowaniem antywirusowym.
-
Korzystaj z poprawnych, czyli trudnych do rozszyfrowania haseł do komputera i do bankowości internetowej. Silne hasło powinno składać się z co najmniej 8 znaków, zawierać wielkie i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne. Nie zapisuj haseł ani ich nie przekazuj innym osobom.
-
Ustal bezpieczne limity przelewów internetowych i płatności kartą. Łatwo je zmienisz
w bankowości elektronicznej. -
Korzystaj z bankowości elektronicznej na własnym sprzęcie i w miejscu z zaufanym Internetem. Unikaj logowania w miejscach typu kino, kawiarnia, publiczne hot-spoty.
-
Zawsze po zakończeniu korzystania z bankowości internetowej klikaj w przycisk „Wyloguj”.
-
Logując się na stronę bankowości internetowej, sprawdź poprawność adresu i szyfrowanie połączenia (adres powinien zaczynać się od https://… a obok powinien być widoczny symbol zamkniętej kłódki). Sprawdź także dokładnie poprawność adresu URL pod kątem literówek
i niestandardowych znaków, które bardzo często nie są widoczne na pierwszy rzut oka. -
Zawsze zwracaj uwagę na komunikaty o błędach certyfikatów wyświetlane przez przeglądarkę internetową. Zrezygnuj z transakcji, jeśli cokolwiek wzbudzi Twoje wątpliwości.
-
Nie instaluj na swoim komputerze programów z nieznanych źródeł.
-
Na komputerze korzystaj z klawiatury ekranowej wprowadzając hasło.
-
Śledź informacje oraz komunikaty publikowane na stronie Banku oraz przesyłane na Twoją skrzynką w systemie bankowości elektronicznej.
Jeśli ktoś dzwoni do Ciebie podając się za pracownika banku, jeśli otrzymujesz wiadomości, których nadawcy podszywają się pod bank lub po prostu coś Cię zaniepokoiło w związku z przelewami, zadzwoń na naszą Infolinię.
PAMIĘTAJ w przypadku czasowej niedostępności Twojej bankowości elektronicznej zachowaj spokój i nie ulegaj panice. Taki jest właśnie cel cyberprzestępców – wywołanie paniki, strachu i chaosu. Nie wspieraj ich w tym. Nie kieruj się również anonimowymi opiniami czy komentarzami np. z mediów społecznościowych czy forów internetowych. Upewnij się, że to wiarygodne informacje a nie „fake newsy”.