Informacje o pracy Banku na koniec roku 2023
Informacje dla Klientów w związku z atakiem Rosji na Ukrainę
W związku z działaniami wojennymi na Ukrainie prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami.
Jak zadbać o bezpieczeństwo swoich pieniędzy?
Korzystając z bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej zawsze przestrzegaj podstawowych zasad bezpieczeństwa.
Nowość w ofercie – ubezpieczenia online!
Polisa przez internet – szybko, wygodnie i bezpiecznie! Porównaj z nami oferty i wybierz najkorzystniejszą.
Oszustwa typu Voice Phishing – uwaga!
Chroń się przed oszustami telefonicznymi! Bądź bezpieczny, Voice Phishng to popularna metoda oszustów.
Rodzinny Kapitał Opiekuńczy – wnioski juz dostępne
Wnioski o Rodzinny Kapitał opiekuńczy już dostępne w bankowości internetowej.
Polska Bezgotówkowa – zmiany w zasadach finansowania
Fundacja Polska Bezgotówkowa ogłosiła zmiany w zasadach finansowania
Programu „Polska Bezgotówkowa”.
Komunikat – wpłaty w bankomatach obcych Planet Cash
Informujemy, że w związku z wprowadzeniem do oferty Banku możliwości dokonywania wpłat w bankomatach obcych Planet Cash z dniem 01.02.2022r. zmianie ulegnie Taryfa opłat i prowizji.
Obowiązuje nowa treść Programu Czyste Powietrze
Informujemy, że od dnia 25 stycznia 2022r. obowiązuje nowa treść Programu Czyste Powietrze wraz z załącznikami.
Godziny pracy w Sylwestra
Szanowni Klienci,
informujemy, że 31 grudnia 2021 r. (Sylwester) Centrala, Oddziały oraz Filia Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej będą czynne od godziny 7:00 do godziny 14:00.
Zmiana ustawy o Prawie Przedsiębiorców
W związku z wprowadzeniem Programu “Polski Ład”, który zmienia ustawę o Prawie Przedsiębiorców z dnia 6 marca 2018 r. pragniemy poinformować.
Szanowni Państwo
Szanowni Państwo,
W związku z zakończeniem roku 2023 informujemy, że:
Przelewy międzybankowe ELIXIR złożone w dniu 29.12 do godziny 12:45 zostaną zrealizowane w tym samym dniu, natomiast złożone po godz.12:45 zostaną rozliczone 02.01.2024r.
W dniu 30.12 w godz. od 09:00 do 19:00 usługa Express Elixir będzie niedostępna dla Uczestników, a zlecenia transakcyjne będą odrzucane. Dotyczy to także komunikatów BLIK P2P.
Za utrudnienia przepraszamy.