Informacja o zmianach w Taryfie opłat i prowizji bankowych
Informacja o zmianach w Taryfie opłat i prowizji bankowych
Bank Spółdzielczy w Kolbuszowej informuje, że z dniem 04.01.2021r. zmianie ulega „Taryfa opłat i prowizji bankowych...
Komunikat dla Klientów
Komunikat dla Klientów: Skrócone godziny pracy Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej KOMUNIKAT Skrócone godziny pracy...
Najnowszy Komunikat dla Klientów
Najnowszy Komunikat dla Klientów, którzy zawarli Umowę Subwencji Finansowej w ramach Tarczy Finansowej Polskiego...
Komunikat do klientów sektora bankowego w sprawie brexitu
Od 1 lutego 2020 r. Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej (Wielka Brytania) nie jest państwem...
Informacja o zmianach w Taryfie opłat i prowizji bankowych
Bank Spółdzielczy w Kolbuszowej informuje, że z dniem 02.01.2023r. zmianie ulega „Taryfa opłat i prowizji bankowych Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej dla klientów indywidualnych” oraz „Taryfa opłat i prowizji bankowych Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej dla klientów instytucjonalnych”.
Zmiany stawek podyktowane są wzrostem kosztów świadczenia usług przez Bank na skutek powszechnego wzrostu cen energii, paliw i dóbr konsumpcyjnych, a także cen usług informatycznych i telekomunikacyjnych.
Nowe stawki opłat i prowizji dotyczyć będą m.in.:
- wpłat i wypłat gotówkowych;
- funkcjonowania kart, usługi BLIK i bankowości elektronicznej;
- zleceń stałych oraz realizacji dyspozycji Klienta związanych z obsługą rachunków;
- czynności związanych z obsługą kredytów;
Szczegółowa „Taryfa opłat i prowizji bankowych Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej dla klientów indywidualnych” oraz „Taryfa opłat i prowizji bankowych Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej dla klientów instytucjonalnych” jest dostępna w placówkach Banku.
Dodatkowo informujemy, że Klient, który nie wyraża zgody na powyższe zmiany, ma prawo – przed terminem wejścia ich w życie, tj. do dnia 01.01.2023r. – wypowiedzieć Umowę rachunku lub zgłosić pisemny sprzeciw na proponowane zmiany, co spowoduje wygaśnięcie Umowy rachunku w przeddzień wejścia ich w życie. Brak działań ze strony Klienta będzie równoznaczny z akceptacją powyższych zmian.