Informacja o zmianach w Taryfie opłat i prowizji bankowych
Informacje dla Klientów w związku z atakiem Rosji na Ukrainę
W związku z działaniami wojennymi na Ukrainie prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami.
Jak zadbać o bezpieczeństwo swoich pieniędzy?
Korzystając z bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej zawsze przestrzegaj podstawowych zasad bezpieczeństwa.
Nowość w ofercie – ubezpieczenia online!
Polisa przez internet – szybko, wygodnie i bezpiecznie! Porównaj z nami oferty i wybierz najkorzystniejszą.
Oszustwa typu Voice Phishing – uwaga!
Chroń się przed oszustami telefonicznymi! Bądź bezpieczny, Voice Phishng to popularna metoda oszustów.
Rodzinny Kapitał Opiekuńczy – wnioski juz dostępne
Wnioski o Rodzinny Kapitał opiekuńczy już dostępne w bankowości internetowej.
Polska Bezgotówkowa – zmiany w zasadach finansowania
Fundacja Polska Bezgotówkowa ogłosiła zmiany w zasadach finansowania
Programu „Polska Bezgotówkowa”.
Komunikat – wpłaty w bankomatach obcych Planet Cash
Informujemy, że w związku z wprowadzeniem do oferty Banku możliwości dokonywania wpłat w bankomatach obcych Planet Cash z dniem 01.02.2022r. zmianie ulegnie Taryfa opłat i prowizji.
Obowiązuje nowa treść Programu Czyste Powietrze
Informujemy, że od dnia 25 stycznia 2022r. obowiązuje nowa treść Programu Czyste Powietrze wraz z załącznikami.
Godziny pracy w Sylwestra
Szanowni Klienci,
informujemy, że 31 grudnia 2021 r. (Sylwester) Centrala, Oddziały oraz Filia Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej będą czynne od godziny 7:00 do godziny 14:00.
Zmiana ustawy o Prawie Przedsiębiorców
W związku z wprowadzeniem Programu “Polski Ład”, który zmienia ustawę o Prawie Przedsiębiorców z dnia 6 marca 2018 r. pragniemy poinformować.
Informacja o zmianach w Taryfie opłat i prowizji bankowych
Bank Spółdzielczy w Kolbuszowej informuje, że z dniem 02.01.2023r. zmianie ulega „Taryfa opłat i prowizji bankowych Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej dla klientów indywidualnych” oraz „Taryfa opłat i prowizji bankowych Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej dla klientów instytucjonalnych”.
Zmiany stawek podyktowane są wzrostem kosztów świadczenia usług przez Bank na skutek powszechnego wzrostu cen energii, paliw i dóbr konsumpcyjnych, a także cen usług informatycznych i telekomunikacyjnych.
Nowe stawki opłat i prowizji dotyczyć będą m.in.:
- wpłat i wypłat gotówkowych;
- funkcjonowania kart, usługi BLIK i bankowości elektronicznej;
- zleceń stałych oraz realizacji dyspozycji Klienta związanych z obsługą rachunków;
- czynności związanych z obsługą kredytów;
Szczegółowa „Taryfa opłat i prowizji bankowych Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej dla klientów indywidualnych” oraz „Taryfa opłat i prowizji bankowych Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej dla klientów instytucjonalnych” jest dostępna w placówkach Banku.
Dodatkowo informujemy, że Klient, który nie wyraża zgody na powyższe zmiany, ma prawo – przed terminem wejścia ich w życie, tj. do dnia 01.01.2023r. – wypowiedzieć Umowę rachunku lub zgłosić pisemny sprzeciw na proponowane zmiany, co spowoduje wygaśnięcie Umowy rachunku w przeddzień wejścia ich w życie. Brak działań ze strony Klienta będzie równoznaczny z akceptacją powyższych zmian.