Informacja o zmianach w Taryfie opłat i prowizji bankowych
Program Dobry Start 2022
Już od 1 lipca 2022 r. rusza Programu Dobry Start (300+) – wsparcie dla wszystkich uczniów rozpoczynających rok szkolny!
Komunikat: remont sali obsługi w lipcu
Remont sali obsługi w Centrali Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej
Zmiana oprocentowania produktów bankowych
Informujemy, że z dniem 01.07.2022r. zmianie ulega Tabela oprocentowania produktów bankowych Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej.
Nowa Loteria Visa, Xiaomi i Google Pay
Weź udział w loterii Visa! Graj o cenne nagrody z Xiaomi i Google Pay.
Zmiana oprocentowania produktów bankowych
Informujemy, że z dniem 06.05.2022r. zmianie ulega Tabela oprocentowania produktów bankowych Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej.
Godziny pracy 2 maja
informujemy, że 2 maja 2022 r. w poniedziałek centrala, oddziały oraz filia Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej będą czynne od godziny 7:00 do godziny 15:00.
Godziny pracy w okresie przedświątecznym
informujemy, że 15 kwietnia 2022 r. (Wielki Piątek) centrala, oddziały oraz filia Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej będą czynne od godziny 7:00 do godziny 15:00.
Zmiana oprocentowania produktów bankowych
Bank Spółdzielczy w Kolbuszowej informuje, że z dniem 08.04.2022r. zmianie ulega Tabela oprocentowania produktów bankowych Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej.
Uruchamiamy możliwość wpłat w bankomatach Planet Cash
Dla klientów naszego Banku uruchamiamy możliwość wpłat w bankomatach Planet Cash.
BLIK w aplikacji BS Pay – komunikat
Informujemy, że usługa BLIK w aplikacji BS Pay będzie dostępna do 30 kwietnia 2022 roku. Aby nadal korzystać z usługi należy skontaktować się
Informacja o zmianach w Taryfie opłat i prowizji bankowych
Bank Spółdzielczy w Kolbuszowej informuje, że z dniem 02.01.2023r. zmianie ulega „Taryfa opłat i prowizji bankowych Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej dla klientów indywidualnych” oraz „Taryfa opłat i prowizji bankowych Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej dla klientów instytucjonalnych”.
Zmiany stawek podyktowane są wzrostem kosztów świadczenia usług przez Bank na skutek powszechnego wzrostu cen energii, paliw i dóbr konsumpcyjnych, a także cen usług informatycznych i telekomunikacyjnych.
Nowe stawki opłat i prowizji dotyczyć będą m.in.:
- wpłat i wypłat gotówkowych;
- funkcjonowania kart, usługi BLIK i bankowości elektronicznej;
- zleceń stałych oraz realizacji dyspozycji Klienta związanych z obsługą rachunków;
- czynności związanych z obsługą kredytów;
Szczegółowa „Taryfa opłat i prowizji bankowych Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej dla klientów indywidualnych” oraz „Taryfa opłat i prowizji bankowych Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej dla klientów instytucjonalnych” jest dostępna w placówkach Banku.
Dodatkowo informujemy, że Klient, który nie wyraża zgody na powyższe zmiany, ma prawo – przed terminem wejścia ich w życie, tj. do dnia 01.01.2023r. – wypowiedzieć Umowę rachunku lub zgłosić pisemny sprzeciw na proponowane zmiany, co spowoduje wygaśnięcie Umowy rachunku w przeddzień wejścia ich w życie. Brak działań ze strony Klienta będzie równoznaczny z akceptacją powyższych zmian.