Informacja o zmianach w regulacjach
Tarcza Finansowa PFR 2.0 – wnioski o subwencję antykryzysową
Jeżeli prowadzisz mikro, małą lub średnią firmę to możesz złożyć wniosek o bezzwrotną subwencję w ramach Programu...
Godziny graniczne przelewów
Godziny graniczne realizacji przelewów w PLN w Banku Spółdzielczym w Kolbuszowej Zobacz szczegóły
Informacja o zmianach w Taryfie opłat i prowizji bankowych
Bank Spółdzielczy w Kolbuszowej informuje, że z dniem 04.01.2021r. zmianie ulega „Taryfa opłat i prowizji bankowych...
Komunikat dla Klientów
Komunikat dla Klientów: Skrócone godziny pracy Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej KOMUNIKAT Skrócone godziny pracy...
Najnowszy Komunikat dla Klientów
Najnowszy Komunikat dla Klientów, którzy zawarli Umowę Subwencji Finansowej w ramach Tarczy Finansowej Polskiego...
Komunikat do klientów sektora bankowego w sprawie brexitu
Od 1 lutego 2020 r. Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej (Wielka Brytania) nie jest państwem...
Szanowni Państwo,
Bank Spółdzielczy w Kolbuszowej informuje o zmianie:
- „Regulaminu otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla osób fizycznych”,
- „Regulaminu otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych”,
- „Regulaminu kart debetowych”,
- „Regulaminie kart debetowych business”.
Zmiany dotyczą wprowadzenia nowych rozwiązań w procesie realizacji transakcji płatniczych wykonywanych kartami poprzez:
- Zwolnienie transakcji niskokwotowych realizowanych w internecie od obowiązku uwierzytelnienia za pomocą 3D Secure (w Zrzeszeniu BPS – dla pojedynczej transakcji do max 100 zł lub do sumy takich transakcji w maksymalnej wysokości 400 zł lub do 5 następujących po sobie takich transakcjach),
- Podniesienie limitów wypłat gotówkowych w ramach usługi „cash back” do 1000 zł,
oraz dodanie przyczyn wypowiedzenia umowy rachunku przez bank, wynikających z przepisów w zakresie przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowania terroryzmu.
Zmiany wejdą w życie z dniem 1 lipca 2023r.
Przed terminem wejścia w życie powyższych zmian, Klientom przysługuje prawo wniesienia pisemnego sprzeciwu lub wypowiedzenia umów. Złożenie sprzeciwu będzie skutkować wygaśnięciem umowy w przeddzień wejścia zmian w życie, złożenie wypowiedzenia spowoduje rozwiązanie umowy ze skutkiem natychmiastowym.
Nie złożenie na piśmie żadnego z wymienionych wyżej oświadczeń, oznaczać będzie akceptację powyższych zmian, obowiązujących od 01 lipca 2023 r.
W przypadku dodatkowych pytań, prosimy o kontakt z placówką Banku.