Uwaga – Fałszywe połączenia telefoniczne przestępców podszywających się pod banki!
Uważaj na wiadomości e-mail podszywające się pod Bank BPS!
Ostrzegamy przed wiadomościami e-mail podszywającymi się pod Bank BPS. Wskazane wiadomości mają na celu nakłonienie do...
Blikomania! Płać Blikiem i wygrywaj!
Po raz kolejny Grupa BPS dołączyła do loterii Blikomania, dzięki czemu klienci Banku BPS i Banków Spółdzielczych z...
Nowy adres Oddziału w Cmolasie
Zapraszamy Państwa do Oddziału naszego Banku w Cmolasie. Oddział banku został przeniesiony i znajduje się w budynku...
Weź kredyt w naszym banku i wygraj 5000 zł!
Weź jeden z preferencyjnych kredytów w Banku Spółdzielczym w Kolbuszowej i wygraj w loterii "Logiczne, że się opłaca"...
Proces umorzeń subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0.
Proces umorzeń subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0. Proces umorzeń subwencji udzielonych w ramach...
Uważaj na oszukańcze serwisy internetowe, które oferują kryptowaluty i inwestycje na rynku Forex. Działaj ostrożnie i rozsądnie.
Komenda Główna Policji i FinCERT.pl – Bankowe Centrum Cyberbezpieczeństwa ZBP ostrzegają przed próbami oszustw przy...
MojeID już dostępne w bankowości elektronicznej dla klientów
Czym jest MojeID? MojeID służy do zdalnego potwierdzania tożsamości. Pozwala na bezpieczną weryfikację danych klienta...
Nowe wnioski o wypłatę świadczenia 500 plus dostępne od 1 lutego 2021
Wnioski o wypłatę 500 plus w bankowości internetowej Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że nowe wnioski o...
Tarcza Finansowa PFR 2.0 – wnioski o subwencję antykryzysową
Jeżeli prowadzisz mikro, małą lub średnią firmę to możesz złożyć wniosek o bezzwrotną subwencję w ramach Programu...
Godziny graniczne przelewów
Godziny graniczne realizacji przelewów w PLN w Banku Spółdzielczym w Kolbuszowej Zobacz szczegóły
Komunikat – ostrzeżenie – Komendy Głównej Policji, FinCERT.pl – BCC ZBP i Polskiej Izbie Informatyki i Telekomunikacji z dnia 15 listopada 2021 r.
W ostatnich miesiącach częstym sposobem dokonywania przestępstw na szkodę klientów banków jest wykorzystanie telefonicznego połączenia głosowego z osobą, która jest przekonywana, że rozmawia z pracownikiem banku lub inną osobą godną zaufania (np. policjantem).
Jest to rodzaj phishingu, nazywany vishingiem. Nazwa jest połączeniem słów „voice phishing”, czyli phishing głosowy. Celem jest pozyskanie poufnych informacji lub nakłonienie ofiary do wykonania określonych czynności (np. zainstalowania aplikacji dającej przestępcom zdalny dostęp do komputera ofiary).