Uwaga – Fałszywe połączenia telefoniczne przestępców podszywających się pod banki!
Obowiązuje nowa treść Programu Czyste Powietrze
Informujemy, że od dnia 25 stycznia 2022r. obowiązuje nowa treść Programu Czyste Powietrze wraz z załącznikami.
Godziny pracy w Sylwestra
Szanowni Klienci,
informujemy, że 31 grudnia 2021 r. (Sylwester) Centrala, Oddziały oraz Filia Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej będą czynne od godziny 7:00 do godziny 14:00.
Zmiana ustawy o Prawie Przedsiębiorców
W związku z wprowadzeniem Programu “Polski Ład”, który zmienia ustawę o Prawie Przedsiębiorców z dnia 6 marca 2018 r. pragniemy poinformować.
Godziny pracy w Wigilię
Szanowni Klienci,
informujemy, że 24.12.2021 roku (Wigilia) centrala, oddziały oraz filia Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej będą czynne do godziny 13:00.
Zmiany – Taryfa opłat i prowizji bankowych
W związku z planowanym wprowadzeniem do oferty Banku Kredytu Czyste Powietrze, z dniem 13.12.202r. zmianie ulega Taryfa opłat i prowizji bankowych Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej
Rozpoczyna się proces rozliczenia i zwolnienia z obowiązku zwrotu subwencji w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0.
Rozpoczyna się proces rozliczenia i zwolnienia z obowiązku zwrotu subwencji dla Przedsiębiorstw z sektora Mikro i MŚP w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0. Firmy, które spełnią określone wymagania mogą liczyć na 100% umorzenia.
Decyzja RPP o zmianie stóp procentowych
Informujemy, że w związku z decyzją Rady Polityki Pieniężnej z dnia 06.10.2021r. zmianie ulega wysokość bazowych stóp procentowych NBP
Komunikat FinCERT.pl
Komunikat FinCERT.pl – w sprawie podszywania się oszustów pod pracownika banku oferujących samorządom lokaty bankowe np. „Lokatę bliżej samorządów”.
Zmiany w regulaminach kredytów – informacja
Zmiany w regulaminach kredytów – informacja dla klientów
Fałszywe SMSy – Uwaga!
UWAGA! Fałszywe SMSy
Komunikat – ostrzeżenie – Komendy Głównej Policji, FinCERT.pl – BCC ZBP i Polskiej Izbie Informatyki i Telekomunikacji z dnia 15 listopada 2021 r.
W ostatnich miesiącach częstym sposobem dokonywania przestępstw na szkodę klientów banków jest wykorzystanie telefonicznego połączenia głosowego z osobą, która jest przekonywana, że rozmawia z pracownikiem banku lub inną osobą godną zaufania (np. policjantem).
Jest to rodzaj phishingu, nazywany vishingiem. Nazwa jest połączeniem słów „voice phishing”, czyli phishing głosowy. Celem jest pozyskanie poufnych informacji lub nakłonienie ofiary do wykonania określonych czynności (np. zainstalowania aplikacji dającej przestępcom zdalny dostęp do komputera ofiary).