Uwaga – Fałszywe połączenia telefoniczne przestępców podszywających się pod banki!
BLIK w aplikacji BS Pay – komunikat
Informujemy, że usługa BLIK w aplikacji BS Pay będzie dostępna do 30 kwietnia 2022 roku. Aby nadal korzystać z usługi należy skontaktować się
BLIK stop oszustom
BLIK, choć jest bezpiecznym środkiem płatności, bardzo często zachęca oszustów do korzystania z niego w celu wyłudzania pieniędzy.
Uczestnictwo Banków Spółdzielczych w Systemie Ochrony Zrzeszenia BPS
System Ochrony Zrzeszenia BPS na podstawie zawartej Umowy, w sytuacji zagrożenia płynności lub wypłacalności zapewnia wsparcie finansowe, chroniąc Banki – Uczestników Systemu Ochrony przed niewypłacalnością lub zagrożeniem upadłością.
Informacje dla Klientów w związku z atakiem Rosji na Ukrainę
W związku z działaniami wojennymi na Ukrainie prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami.
Jak zadbać o bezpieczeństwo swoich pieniędzy?
Korzystając z bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej zawsze przestrzegaj podstawowych zasad bezpieczeństwa.
Nowość w ofercie – ubezpieczenia online!
Polisa przez internet – szybko, wygodnie i bezpiecznie! Porównaj z nami oferty i wybierz najkorzystniejszą.
Oszustwa typu Voice Phishing – uwaga!
Chroń się przed oszustami telefonicznymi! Bądź bezpieczny, Voice Phishng to popularna metoda oszustów.
Rodzinny Kapitał Opiekuńczy – wnioski juz dostępne
Wnioski o Rodzinny Kapitał opiekuńczy już dostępne w bankowości internetowej.
Polska Bezgotówkowa – zmiany w zasadach finansowania
Fundacja Polska Bezgotówkowa ogłosiła zmiany w zasadach finansowania
Programu „Polska Bezgotówkowa”.
Komunikat – wpłaty w bankomatach obcych Planet Cash
Informujemy, że w związku z wprowadzeniem do oferty Banku możliwości dokonywania wpłat w bankomatach obcych Planet Cash z dniem 01.02.2022r. zmianie ulegnie Taryfa opłat i prowizji.
Komunikat – ostrzeżenie – Komendy Głównej Policji, FinCERT.pl – BCC ZBP i Polskiej Izbie Informatyki i Telekomunikacji z dnia 15 listopada 2021 r.
W ostatnich miesiącach częstym sposobem dokonywania przestępstw na szkodę klientów banków jest wykorzystanie telefonicznego połączenia głosowego z osobą, która jest przekonywana, że rozmawia z pracownikiem banku lub inną osobą godną zaufania (np. policjantem).
Jest to rodzaj phishingu, nazywany vishingiem. Nazwa jest połączeniem słów „voice phishing”, czyli phishing głosowy. Celem jest pozyskanie poufnych informacji lub nakłonienie ofiary do wykonania określonych czynności (np. zainstalowania aplikacji dającej przestępcom zdalny dostęp do komputera ofiary).