Uwaga – Fałszywe połączenia telefoniczne przestępców podszywających się pod banki!

Wzrasta oprocentowanie terminowych lokat
Z dniem 01 sierpnia 2022r. wzrasta oprocentowanie terminowych lokat oszczędnościowych znajdujących się w ofercie Banku.
Wakacje kredytowe
Wakacje kredytowe – Informujemy, że nabór wniosków o „wakacje kredytowe” rozpoczynamy z dniem 29.07.2022r.
Program Dobry Start 2022
Już od 1 lipca 2022 r. rusza Programu Dobry Start (300+) – wsparcie dla wszystkich uczniów rozpoczynających rok szkolny!
Komunikat: remont sali obsługi w lipcu
Remont sali obsługi w Centrali Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej
Zmiana oprocentowania produktów bankowych
Informujemy, że z dniem 01.07.2022r. zmianie ulega Tabela oprocentowania produktów bankowych Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej.
Nowa Loteria Visa, Xiaomi i Google Pay
Weź udział w loterii Visa! Graj o cenne nagrody z Xiaomi i Google Pay.
Zmiana oprocentowania produktów bankowych
Informujemy, że z dniem 06.05.2022r. zmianie ulega Tabela oprocentowania produktów bankowych Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej.
Godziny pracy 2 maja
informujemy, że 2 maja 2022 r. w poniedziałek centrala, oddziały oraz filia Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej będą czynne od godziny 7:00 do godziny 15:00.
Godziny pracy w okresie przedświątecznym
informujemy, że 15 kwietnia 2022 r. (Wielki Piątek) centrala, oddziały oraz filia Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej będą czynne od godziny 7:00 do godziny 15:00.
Zmiana oprocentowania produktów bankowych
Bank Spółdzielczy w Kolbuszowej informuje, że z dniem 08.04.2022r. zmianie ulega Tabela oprocentowania produktów bankowych Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej.
Komunikat – ostrzeżenie – Komendy Głównej Policji, FinCERT.pl – BCC ZBP i Polskiej Izbie Informatyki i Telekomunikacji z dnia 15 listopada 2021 r.
W ostatnich miesiącach częstym sposobem dokonywania przestępstw na szkodę klientów banków jest wykorzystanie telefonicznego połączenia głosowego z osobą, która jest przekonywana, że rozmawia z pracownikiem banku lub inną osobą godną zaufania (np. policjantem).
Jest to rodzaj phishingu, nazywany vishingiem. Nazwa jest połączeniem słów „voice phishing”, czyli phishing głosowy. Celem jest pozyskanie poufnych informacji lub nakłonienie ofiary do wykonania określonych czynności (np. zainstalowania aplikacji dającej przestępcom zdalny dostęp do komputera ofiary).