Uwaga – Fałszywe połączenia telefoniczne przestępców podszywających się pod banki!
Wstrzymanie wniosków w Programie „Czyste Powietrze”
Komunikat o tymczasowym wstrzymaniu przyjmowania wniosków w związku z koniecznością technicznego dostosowywania się banków do wprowadzonych zmian w Programie „Czyste Powietrze”
Informacja – Filia w Kolbuszowej
Informujemy, że w dniu 31.12.2022r.(tj. sobota) Filia Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej na ul. Plac Wolności 59 będzie nieczynna.
Express Elixir w naszym Banku!
Usługa przelewu natychmiastowego Express Elixir umożliwia przekazanie środków pieniężnych pomiędzy nadawcą a odbiorcą posiadającymi rachunki w bankach będących uczestnikami systemu rozliczeniowego Express Elixir w czasie rzeczywistym.
Informacja o zmianach w Taryfie opłat i prowizji bankowych
Z dniem 02.01.2023r. zmianie ulega „Taryfa opłat i prowizji bankowych Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej dla klientów indywidualnych”
Zmiana regulaminów od 2 listopada 2022
Od dnia 2 listopada, w związku z wydłużeniem terminu ważności kart debetowych (z 3 do 5 lat), zmianie ulega „Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla osób fizycznych”.
Nowa bankowość internetowa
Nowa bankowość internetowa – dostępna od 02.11.2022.
Uwaga na oszustów!
Uwaga na dokonywanie przestępstw z użyciem telefonicznego połączenia głosowego z osobą, która utrzymuje że jest pracownikiem banku lub inną osobą zaufania publicznego (np. policjantem).
Planet Pay POSapp – terminal w smartfonie
Dzięki POSapp smartfon lub tablet może służyć jako terminal płatniczy umożliwiając przyjmowanie płatności.
Poznaj Visa Mobile i wygrywaj
Płać wygodnie w internecie i przy okazji zgarnij 40 zł na kartę. Nic prostszego! Płać Visa Mobile i korzystaj!
Wzrasta oprocentowanie terminowych lokat
Z dniem 01 sierpnia 2022r. wzrasta oprocentowanie terminowych lokat oszczędnościowych znajdujących się w ofercie Banku.
Komunikat – ostrzeżenie – Komendy Głównej Policji, FinCERT.pl – BCC ZBP i Polskiej Izbie Informatyki i Telekomunikacji z dnia 15 listopada 2021 r.
W ostatnich miesiącach częstym sposobem dokonywania przestępstw na szkodę klientów banków jest wykorzystanie telefonicznego połączenia głosowego z osobą, która jest przekonywana, że rozmawia z pracownikiem banku lub inną osobą godną zaufania (np. policjantem).
Jest to rodzaj phishingu, nazywany vishingiem. Nazwa jest połączeniem słów „voice phishing”, czyli phishing głosowy. Celem jest pozyskanie poufnych informacji lub nakłonienie ofiary do wykonania określonych czynności (np. zainstalowania aplikacji dającej przestępcom zdalny dostęp do komputera ofiary).