Uwaga – Fałszywe połączenia telefoniczne przestępców podszywających się pod banki!
Komunikat – przelewy w dniu 23.12.2024
Przelewy dostarczone do Banku w dniu23.12.2024r. w formie papierowej i elektronicznej (z wyjątkiem express elixir) do godziny 14:20 będą zrealizowane z bieżącą datą.
Informacja o godzinach pracy w Wigilię
Informujemy, że w dniu 24 grudnia 2024 roku (Wigilia) wszystkie placówki Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej będą nieczynne.
Możliwości dokonywania transakcji – ważna informacja
Uwaga wystąpią chwilowe braki możliwości dokonywania transakcji (kartowych, BLIK, Elixir, ExpresElixir)
Komunikat – chwilowa niedostępność BLIK
Pomiędzy 2024-09-22 00:00 a 2024-09-22 12:00 zostaną przeprowadzone planowane prace serwisowe w Banku.
Remont pomieszczeń Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej Oddział w Majdanie Królewskim
W związku z remontem Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej Oddział w Majdanie Królewskim, od 02 września 2024r.
Klienci Banku będą obsługiwani w Urzędzie Gminy w Majdanie Królewskim.
Planet Pay to nowoczesny wymiar akceptacji płatności bezgotówkowych.
Kompleksowe rozwiązania w zakresie akceptacji płatności kartami Visa, Mastercard, American Express, portfeli elektronicznych Google Pay i Apple Pay oraz transakcji BLIK
W dniach 21-24 czerwca 2024, dostęp do niektórych usług bankowych będzie ograniczony
W związku ze zmianami w zakresie systemów informatycznych, w dniach 21-24 czerwca br., dostęp do niektórych usług bankowych będzie ograniczony.
Nagrody w Konkursie Plastycznym – rozdane!
Nagrody w Konkursie Plastycznym “Jak będzie wyglądał nasz Bank za kolejne 150 lat” rozdane!
Zwycięzcy w konkursie plastycznym dla uczniów Szkół Podstawowych
Niezwykle miło nam ogłosić, 📣📣 że zwycięzcami w konkursie plastycznym zorganizowanym z okazji 150-lecia powstania naszego Banku zostali:
Konkurs plastyczny dla uczniów Szkół Podstawowych
Weź udział w konkursie plastycznym 🙂 Wygraj cenne nagrody!
Komunikat – ostrzeżenie – Komendy Głównej Policji, FinCERT.pl – BCC ZBP i Polskiej Izbie Informatyki i Telekomunikacji z dnia 15 listopada 2021 r.
W ostatnich miesiącach częstym sposobem dokonywania przestępstw na szkodę klientów banków jest wykorzystanie telefonicznego połączenia głosowego z osobą, która jest przekonywana, że rozmawia z pracownikiem banku lub inną osobą godną zaufania (np. policjantem).
Jest to rodzaj phishingu, nazywany vishingiem. Nazwa jest połączeniem słów „voice phishing”, czyli phishing głosowy. Celem jest pozyskanie poufnych informacji lub nakłonienie ofiary do wykonania określonych czynności (np. zainstalowania aplikacji dającej przestępcom zdalny dostęp do komputera ofiary).