BLIK w aplikacji BS Pay – komunikat
Wstrzymanie wniosków w Programie „Czyste Powietrze”
Komunikat o tymczasowym wstrzymaniu przyjmowania wniosków w związku z koniecznością technicznego dostosowywania się banków do wprowadzonych zmian w Programie „Czyste Powietrze”
Informacja – Filia w Kolbuszowej
Informujemy, że w dniu 31.12.2022r.(tj. sobota) Filia Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej na ul. Plac Wolności 59 będzie nieczynna.
Express Elixir w naszym Banku!
Usługa przelewu natychmiastowego Express Elixir umożliwia przekazanie środków pieniężnych pomiędzy nadawcą a odbiorcą posiadającymi rachunki w bankach będących uczestnikami systemu rozliczeniowego Express Elixir w czasie rzeczywistym.
Informacja o zmianach w Taryfie opłat i prowizji bankowych
Z dniem 02.01.2023r. zmianie ulega „Taryfa opłat i prowizji bankowych Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej dla klientów indywidualnych”
Informujemy, że usługa BLIK w aplikacji BS Pay będzie dostępna do 30 kwietnia 2022 roku.
Jeśli nadal zamierzają Państwo korzystać z usługi BLIK, zapraszamy do jednej z naszych placówek.
Usługa BLIK będzie dostępna w nowej aplikacji BSGo. Aktywacja BSGO u Klientów, którzy do tej pory nie korzystali z Systemu Bankowości Internetowej będzie wymagała podpisania Umowy. Klienci korzystający dotychczas z Systemu Bankowości Elektronicznej z autoryzacją SMS, będą zobligowani do złożenia wniosku o zmianę sposobu autoryzacji na mobilną w jednej z naszych placówek.
Zapraszamy.