BLIK w aplikacji BS Pay – komunikat
Uwaga! Wstrzymane zostało przyjmowanie wniosków o udzielenie Bezpiecznego Kredytu
W związku z komunikatem Banku Gospodarstwa Krajowego, od dnia 02.01.2024 r. wstrzymane zostało przyjmowanie wniosków o udzielenie Bezpiecznego Kredytu.
Informacje o pracy Banku na koniec roku 2023
Przelewy międzybankowe ELIXIR złożone w dniu 29.12 do godziny 12:45 zostaną zrealizowane w tym samym dniu, natomiast złożone po godz.12:45 zostaną rozliczone 02.01.2024r.
Usługa Express Elixir będzie niedostępna
W związku z planowanymi pracami technicznymi po stronie Banku, w dniu 09.12.2023 od godziny 6:00 do godziny 23:59:00, usługa Express Elixir będzie niedostępna dla Uczestników.
Zmiany w regulacjach dotyczących kredytowania klientów indywidualnych
W związku z wprowadzeniem do ofert Banku Bezpiecznego kredytu Mój Dom z dopłatami do rat udzielanego w ramach Programu Pierwsze Mieszkanie oraz zmianami w Programie Priorytetowym Czyste Powietrze.
Informujemy, że usługa BLIK w aplikacji BS Pay będzie dostępna do 30 kwietnia 2022 roku.
Jeśli nadal zamierzają Państwo korzystać z usługi BLIK, zapraszamy do jednej z naszych placówek.
Usługa BLIK będzie dostępna w nowej aplikacji BSGo. Aktywacja BSGO u Klientów, którzy do tej pory nie korzystali z Systemu Bankowości Internetowej będzie wymagała podpisania Umowy. Klienci korzystający dotychczas z Systemu Bankowości Elektronicznej z autoryzacją SMS, będą zobligowani do złożenia wniosku o zmianę sposobu autoryzacji na mobilną w jednej z naszych placówek.
Zapraszamy.