BLIK w aplikacji BS Pay – komunikat
Usługa Express Elixir będzie niedostępna
W związku z planowanymi pracami technicznymi po stronie Banku, w dniu 09.12.2023 od godziny 6:00 do godziny 23:59:00, usługa Express Elixir będzie niedostępna dla Uczestników.
Zmiany w regulacjach dotyczących kredytowania klientów indywidualnych
W związku z wprowadzeniem do ofert Banku Bezpiecznego kredytu Mój Dom z dopłatami do rat udzielanego w ramach Programu Pierwsze Mieszkanie oraz zmianami w Programie Priorytetowym Czyste Powietrze.
Płać VISA i wygrywaj!
Masz już kartę Visa w naszym Banku? Zobacz jak grać o nagrody!
Piknik Żeglarski nad Zalewem Maziarnia
Jest nam niezwykle miło, że mogliśmy wziąć udział w Pikniku Żeglarskim, który odbył się w minioną niedzielę nad Zalewem Maziarnia.
Informujemy, że usługa BLIK w aplikacji BS Pay będzie dostępna do 30 kwietnia 2022 roku.
Jeśli nadal zamierzają Państwo korzystać z usługi BLIK, zapraszamy do jednej z naszych placówek.
Usługa BLIK będzie dostępna w nowej aplikacji BSGo. Aktywacja BSGO u Klientów, którzy do tej pory nie korzystali z Systemu Bankowości Internetowej będzie wymagała podpisania Umowy. Klienci korzystający dotychczas z Systemu Bankowości Elektronicznej z autoryzacją SMS, będą zobligowani do złożenia wniosku o zmianę sposobu autoryzacji na mobilną w jednej z naszych placówek.
Zapraszamy.