BLIK w aplikacji BS Pay – komunikat
Informacja o zmianach w Taryfie opłat i prowizji bankowych
Bank Spółdzielczy w Kolbuszowej informuje, że z dniem 04.01.2021r. zmianie ulega „Taryfa opłat i prowizji bankowych...
Komunikat dla Klientów
Komunikat dla Klientów: Skrócone godziny pracy Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej KOMUNIKAT Skrócone godziny pracy...
Najnowszy Komunikat dla Klientów
Najnowszy Komunikat dla Klientów, którzy zawarli Umowę Subwencji Finansowej w ramach Tarczy Finansowej Polskiego...
Komunikat do klientów sektora bankowego w sprawie brexitu
Od 1 lutego 2020 r. Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej (Wielka Brytania) nie jest państwem...
Informujemy, że usługa BLIK w aplikacji BS Pay będzie dostępna do 30 kwietnia 2022 roku.
Jeśli nadal zamierzają Państwo korzystać z usługi BLIK, zapraszamy do jednej z naszych placówek.
Usługa BLIK będzie dostępna w nowej aplikacji BSGo. Aktywacja BSGO u Klientów, którzy do tej pory nie korzystali z Systemu Bankowości Internetowej będzie wymagała podpisania Umowy. Klienci korzystający dotychczas z Systemu Bankowości Elektronicznej z autoryzacją SMS, będą zobligowani do złożenia wniosku o zmianę sposobu autoryzacji na mobilną w jednej z naszych placówek.
Zapraszamy.