BLIK w aplikacji BS Pay – komunikat
MojeID już dostępne w bankowości elektronicznej dla klientów
Czym jest MojeID? MojeID służy do zdalnego potwierdzania tożsamości. Pozwala na bezpieczną weryfikację danych klienta...
Nowe wnioski o wypłatę świadczenia 500 plus dostępne od 1 lutego 2021
Wnioski o wypłatę 500 plus w bankowości internetowej Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że nowe wnioski o...
Tarcza Finansowa PFR 2.0 – wnioski o subwencję antykryzysową
Jeżeli prowadzisz mikro, małą lub średnią firmę to możesz złożyć wniosek o bezzwrotną subwencję w ramach Programu...
Godziny graniczne przelewów
Godziny graniczne realizacji przelewów w PLN w Banku Spółdzielczym w Kolbuszowej Zobacz szczegóły
Informujemy, że usługa BLIK w aplikacji BS Pay będzie dostępna do 30 kwietnia 2022 roku.
Jeśli nadal zamierzają Państwo korzystać z usługi BLIK, zapraszamy do jednej z naszych placówek.
Usługa BLIK będzie dostępna w nowej aplikacji BSGo. Aktywacja BSGO u Klientów, którzy do tej pory nie korzystali z Systemu Bankowości Internetowej będzie wymagała podpisania Umowy. Klienci korzystający dotychczas z Systemu Bankowości Elektronicznej z autoryzacją SMS, będą zobligowani do złożenia wniosku o zmianę sposobu autoryzacji na mobilną w jednej z naszych placówek.
Zapraszamy.