Aktywacja aplikacji mobilnej BS Pay i mobilnej Kartosfery
Informacja o zmianach w Taryfie opłat i prowizji bankowych
Bank Spółdzielczy w Kolbuszowej informuje, że z dniem 04.01.2021r. zmianie ulega „Taryfa opłat i prowizji bankowych...
Komunikat dla Klientów
Komunikat dla Klientów: Skrócone godziny pracy Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej KOMUNIKAT Skrócone godziny pracy...
Najnowszy Komunikat dla Klientów
Najnowszy Komunikat dla Klientów, którzy zawarli Umowę Subwencji Finansowej w ramach Tarczy Finansowej Polskiego...
Komunikat do klientów sektora bankowego w sprawie brexitu
Od 1 lutego 2020 r. Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej (Wielka Brytania) nie jest państwem...
Informujemy, że od dnia 13 września 2021 roku zmieni się mechanizm aktywowania przez Klientów aplikacji mobilnej BS Pay i mobilnej Kartosfery.
Na chwilę obecną w celu aktywowania aplikacji Klient musi się zalogować do portalu Kartosfera (własnym loginem i hasłem) i w zakładce „Aplikacja mobilna” pobrać kod, który następnie wprowadza w aplikacji na urządzeniu mobilnym oraz potwierdza aktywację w Kartosferze.
Od dnia 13 września br. w celu zwiększenia bezpieczeństwa operacji, aktywowanie aplikacji mobilnej BS Pay i mobilnej Kartosfery na każdym nowym urządzeniu mobilnym będzie dodatkowo potwierdzane przez klienta SMS kodem przesłanym na jego numer telefonu komórkowego.