Aktywacja aplikacji mobilnej BS Pay i mobilnej Kartosfery

Proces umorzeń subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1

Godziny pracy w Wigilię

Szanowni Klienci,
informujemy, że 24.12.2021 roku (Wigilia) centrala, oddziały oraz filia Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej będą czynne do godziny 13:00.

czytaj dalej

Komunikat FinCERT.pl

Komunikat FinCERT.pl – w sprawie podszywania się oszustów pod pracownika banku oferujących samorządom lokaty bankowe np. „Lokatę bliżej samorządów”.

czytaj dalej

Informujemy, że od dnia 13 września 2021 roku zmieni się mechanizm aktywowania przez Klientów aplikacji mobilnej BS Pay i mobilnej Kartosfery.

Na chwilę obecną w celu aktywowania aplikacji Klient musi się zalogować do portalu Kartosfera (własnym loginem i hasłem) i w zakładce „Aplikacja mobilna” pobrać kod, który następnie wprowadza w aplikacji na urządzeniu mobilnym oraz potwierdza aktywację w Kartosferze.

Od dnia 13 września br. w celu zwiększenia bezpieczeństwa operacji, aktywowanie aplikacji mobilnej BS Pay i mobilnej Kartosfery na każdym nowym urządzeniu mobilnym będzie dodatkowo potwierdzane przez klienta SMS kodem przesłanym na jego numer telefonu komórkowego.

Share This