Aktywacja aplikacji mobilnej BS Pay i mobilnej Kartosfery
BLIK w aplikacji BS Pay – komunikat
Informujemy, że usługa BLIK w aplikacji BS Pay będzie dostępna do 30 kwietnia 2022 roku. Aby nadal korzystać z usługi należy skontaktować się
BLIK stop oszustom
BLIK, choć jest bezpiecznym środkiem płatności, bardzo często zachęca oszustów do korzystania z niego w celu wyłudzania pieniędzy.
Uczestnictwo Banków Spółdzielczych w Systemie Ochrony Zrzeszenia BPS
System Ochrony Zrzeszenia BPS na podstawie zawartej Umowy, w sytuacji zagrożenia płynności lub wypłacalności zapewnia wsparcie finansowe, chroniąc Banki – Uczestników Systemu Ochrony przed niewypłacalnością lub zagrożeniem upadłością.
Informacje dla Klientów w związku z atakiem Rosji na Ukrainę
W związku z działaniami wojennymi na Ukrainie prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami.
Jak zadbać o bezpieczeństwo swoich pieniędzy?
Korzystając z bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej zawsze przestrzegaj podstawowych zasad bezpieczeństwa.
Nowość w ofercie – ubezpieczenia online!
Polisa przez internet – szybko, wygodnie i bezpiecznie! Porównaj z nami oferty i wybierz najkorzystniejszą.
Oszustwa typu Voice Phishing – uwaga!
Chroń się przed oszustami telefonicznymi! Bądź bezpieczny, Voice Phishng to popularna metoda oszustów.
Rodzinny Kapitał Opiekuńczy – wnioski juz dostępne
Wnioski o Rodzinny Kapitał opiekuńczy już dostępne w bankowości internetowej.
Polska Bezgotówkowa – zmiany w zasadach finansowania
Fundacja Polska Bezgotówkowa ogłosiła zmiany w zasadach finansowania
Programu „Polska Bezgotówkowa”.
Komunikat – wpłaty w bankomatach obcych Planet Cash
Informujemy, że w związku z wprowadzeniem do oferty Banku możliwości dokonywania wpłat w bankomatach obcych Planet Cash z dniem 01.02.2022r. zmianie ulegnie Taryfa opłat i prowizji.
Informujemy, że od dnia 13 września 2021 roku zmieni się mechanizm aktywowania przez Klientów aplikacji mobilnej BS Pay i mobilnej Kartosfery.
Na chwilę obecną w celu aktywowania aplikacji Klient musi się zalogować do portalu Kartosfera (własnym loginem i hasłem) i w zakładce „Aplikacja mobilna” pobrać kod, który następnie wprowadza w aplikacji na urządzeniu mobilnym oraz potwierdza aktywację w Kartosferze.
Od dnia 13 września br. w celu zwiększenia bezpieczeństwa operacji, aktywowanie aplikacji mobilnej BS Pay i mobilnej Kartosfery na każdym nowym urządzeniu mobilnym będzie dodatkowo potwierdzane przez klienta SMS kodem przesłanym na jego numer telefonu komórkowego.