Aktywacja aplikacji mobilnej BS Pay i mobilnej Kartosfery

Proces umorzeń subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1

Godziny pracy w Sylwestra

Szanowni Klienci,

informujemy, że 31 grudnia 2021 r. (Sylwester) Centrala, Oddziały oraz Filia Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej będą czynne od godziny 7:00 do godziny 14:00.

czytaj dalej

Informujemy, że od dnia 13 września 2021 roku zmieni się mechanizm aktywowania przez Klientów aplikacji mobilnej BS Pay i mobilnej Kartosfery.

Na chwilę obecną w celu aktywowania aplikacji Klient musi się zalogować do portalu Kartosfera (własnym loginem i hasłem) i w zakładce „Aplikacja mobilna” pobrać kod, który następnie wprowadza w aplikacji na urządzeniu mobilnym oraz potwierdza aktywację w Kartosferze.

Od dnia 13 września br. w celu zwiększenia bezpieczeństwa operacji, aktywowanie aplikacji mobilnej BS Pay i mobilnej Kartosfery na każdym nowym urządzeniu mobilnym będzie dodatkowo potwierdzane przez klienta SMS kodem przesłanym na jego numer telefonu komórkowego.

Share This