Aktywacja aplikacji mobilnej BS Pay i mobilnej Kartosfery
Wakacje kredytowe
Wakacje kredytowe – Informujemy, że nabór wniosków o „wakacje kredytowe” rozpoczynamy z dniem 29.07.2022r.
Program Dobry Start 2022
Już od 1 lipca 2022 r. rusza Programu Dobry Start (300+) – wsparcie dla wszystkich uczniów rozpoczynających rok szkolny!
Komunikat: remont sali obsługi w lipcu
Remont sali obsługi w Centrali Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej
Zmiana oprocentowania produktów bankowych
Informujemy, że z dniem 01.07.2022r. zmianie ulega Tabela oprocentowania produktów bankowych Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej.
Nowa Loteria Visa, Xiaomi i Google Pay
Weź udział w loterii Visa! Graj o cenne nagrody z Xiaomi i Google Pay.
Zmiana oprocentowania produktów bankowych
Informujemy, że z dniem 06.05.2022r. zmianie ulega Tabela oprocentowania produktów bankowych Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej.
Godziny pracy 2 maja
informujemy, że 2 maja 2022 r. w poniedziałek centrala, oddziały oraz filia Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej będą czynne od godziny 7:00 do godziny 15:00.
Godziny pracy w okresie przedświątecznym
informujemy, że 15 kwietnia 2022 r. (Wielki Piątek) centrala, oddziały oraz filia Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej będą czynne od godziny 7:00 do godziny 15:00.
Zmiana oprocentowania produktów bankowych
Bank Spółdzielczy w Kolbuszowej informuje, że z dniem 08.04.2022r. zmianie ulega Tabela oprocentowania produktów bankowych Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej.
Uruchamiamy możliwość wpłat w bankomatach Planet Cash
Dla klientów naszego Banku uruchamiamy możliwość wpłat w bankomatach Planet Cash.
Informujemy, że od dnia 13 września 2021 roku zmieni się mechanizm aktywowania przez Klientów aplikacji mobilnej BS Pay i mobilnej Kartosfery.
Na chwilę obecną w celu aktywowania aplikacji Klient musi się zalogować do portalu Kartosfera (własnym loginem i hasłem) i w zakładce „Aplikacja mobilna” pobrać kod, który następnie wprowadza w aplikacji na urządzeniu mobilnym oraz potwierdza aktywację w Kartosferze.
Od dnia 13 września br. w celu zwiększenia bezpieczeństwa operacji, aktywowanie aplikacji mobilnej BS Pay i mobilnej Kartosfery na każdym nowym urządzeniu mobilnym będzie dodatkowo potwierdzane przez klienta SMS kodem przesłanym na jego numer telefonu komórkowego.