Aktywacja aplikacji mobilnej BS Pay i mobilnej Kartosfery
Express Elixir w naszym Banku!
Usługa przelewu natychmiastowego Express Elixir umożliwia przekazanie środków pieniężnych pomiędzy nadawcą a odbiorcą posiadającymi rachunki w bankach będących uczestnikami systemu rozliczeniowego Express Elixir w czasie rzeczywistym.
Informacja o zmianach w Taryfie opłat i prowizji bankowych
Z dniem 02.01.2023r. zmianie ulega „Taryfa opłat i prowizji bankowych Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej dla klientów indywidualnych”
Zmiana regulaminów od 2 listopada 2022
Od dnia 2 listopada, w związku z wydłużeniem terminu ważności kart debetowych (z 3 do 5 lat), zmianie ulega „Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla osób fizycznych”.
Nowa bankowość internetowa
Nowa bankowość internetowa – dostępna od 02.11.2022.
Uwaga na oszustów!
Uwaga na dokonywanie przestępstw z użyciem telefonicznego połączenia głosowego z osobą, która utrzymuje że jest pracownikiem banku lub inną osobą zaufania publicznego (np. policjantem).
Planet Pay POSapp – terminal w smartfonie
Dzięki POSapp smartfon lub tablet może służyć jako terminal płatniczy umożliwiając przyjmowanie płatności.
Poznaj Visa Mobile i wygrywaj
Płać wygodnie w internecie i przy okazji zgarnij 40 zł na kartę. Nic prostszego! Płać Visa Mobile i korzystaj!
Wzrasta oprocentowanie terminowych lokat
Z dniem 01 sierpnia 2022r. wzrasta oprocentowanie terminowych lokat oszczędnościowych znajdujących się w ofercie Banku.
Wakacje kredytowe
Wakacje kredytowe – Informujemy, że nabór wniosków o „wakacje kredytowe” rozpoczynamy z dniem 29.07.2022r.
Program Dobry Start 2022
Już od 1 lipca 2022 r. rusza Programu Dobry Start (300+) – wsparcie dla wszystkich uczniów rozpoczynających rok szkolny!
Informujemy, że od dnia 13 września 2021 roku zmieni się mechanizm aktywowania przez Klientów aplikacji mobilnej BS Pay i mobilnej Kartosfery.
Na chwilę obecną w celu aktywowania aplikacji Klient musi się zalogować do portalu Kartosfera (własnym loginem i hasłem) i w zakładce „Aplikacja mobilna” pobrać kod, który następnie wprowadza w aplikacji na urządzeniu mobilnym oraz potwierdza aktywację w Kartosferze.
Od dnia 13 września br. w celu zwiększenia bezpieczeństwa operacji, aktywowanie aplikacji mobilnej BS Pay i mobilnej Kartosfery na każdym nowym urządzeniu mobilnym będzie dodatkowo potwierdzane przez klienta SMS kodem przesłanym na jego numer telefonu komórkowego.