Uwaga na oszustów!
Możliwości dokonywania transakcji – ważna informacja
Uwaga wystąpią chwilowe braki możliwości dokonywania transakcji (kartowych, BLIK, Elixir, ExpresElixir)
Komunikat – chwilowa niedostępność BLIK
Pomiędzy 2024-09-22 00:00 a 2024-09-22 12:00 zostaną przeprowadzone planowane prace serwisowe w Banku.
Remont pomieszczeń Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej Oddział w Majdanie Królewskim
W związku z remontem Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej Oddział w Majdanie Królewskim, od 02 września 2024r.
Klienci Banku będą obsługiwani w Urzędzie Gminy w Majdanie Królewskim.
Planet Pay to nowoczesny wymiar akceptacji płatności bezgotówkowych.
Kompleksowe rozwiązania w zakresie akceptacji płatności kartami Visa, Mastercard, American Express, portfeli elektronicznych Google Pay i Apple Pay oraz transakcji BLIK
W dniach 21-24 czerwca 2024, dostęp do niektórych usług bankowych będzie ograniczony
W związku ze zmianami w zakresie systemów informatycznych, w dniach 21-24 czerwca br., dostęp do niektórych usług bankowych będzie ograniczony.
Nagrody w Konkursie Plastycznym – rozdane!
Nagrody w Konkursie Plastycznym “Jak będzie wyglądał nasz Bank za kolejne 150 lat” rozdane!
Zwycięzcy w konkursie plastycznym dla uczniów Szkół Podstawowych
Niezwykle miło nam ogłosić, 📣📣 że zwycięzcami w konkursie plastycznym zorganizowanym z okazji 150-lecia powstania naszego Banku zostali:
Konkurs plastyczny dla uczniów Szkół Podstawowych
Weź udział w konkursie plastycznym 🙂 Wygraj cenne nagrody!
Zebrania grup członkowskich – informacje
Zarząd Banku działając na podstawie § 37 pkt. 6 i 7 oraz § 38 Statutu Banku informuje, że
zebrania grup członkowskich odbędą się w następujących terminach i miejscach:
Informacja o zmianach regulaminów
Bank Spółdzielczy w Kolbuszowej informuje, że z dniem 01.06.2024r., w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 07 lipca 2023r. o zmianach…
W ostatnich czasie częstym sposobem dokonywania przestępstw na szkodę klientów banków jest wykorzystanie telefonicznego połączenia głosowego z osobą, która jest przekonywana, że rozmawia z pracownikiem banku lub inną osobą godną zaufania (np. policjantem).
Jest to rodzaj phishingu, nazywany vishingiem. Nazwa jest połączeniem słów „voice phishing”, czyli phishing głosowy.
Celem oszusta jest pozyskanie poufnych informacji lub nakłonienie ofiary do wykonania określonych czynności (np. zainstalowania aplikacji dającej przestępcom zdalny dostęp do komputera ofiary).
W Takim przypadku należy się rozłączyć i samemu zadzwonić do oddziału banku.