Aktualności

Istnieje możliwość pobierania wyciągów z rachunku logując się na konto internetowe. Już dziś możesz zmienić formę dostarczania wyciągów z papierowej na wygodny i bezpieczny wyciąg elektroniczny. Wyciągi mają identyczną zawartość jak w formie papierowej, a nowa forma gwarantuje większą wygodę i elastyczność korzystania. Uruchomienie usługi jest bezpłatne, a ponadto dostępne są 4 formaty pobierania wyciągów, w tym format MT-940.
Aby uruchomić usługę eksportowania wyciągów prosimy o kontakt z naszym Bankiem.

Aplikacja Planet Mobile HCE Wallet jest już dostępna.
Aplikacja umożliwiająca dodawanie oraz przechowywanie kart płatniczych w telefonie.
Za jej pomocą możesz wygodnie płacić zbliżeniowo telefonem za zakupy w sklepie,
tak jak zwykłą kartą zbliżeniową. Same płatności wykonywane są bez użycia Internetu,
także nie musisz martwić się o zasięg telefonu podczas dokonywania transakcji.

Nowy rok przywita nas nowymi technologiami!

Internetowa oraz mobilna bankowość na wyższym poziomie, zbliża się wielkimi krokami...
Centrum Usług Internetowych w nowoczesnym stylu!
Teraz dostosujesz bankowość do siebie dzięki nowej aplikacji mobilnej!
Zapomniałeś portfela? Nie szkodzi! Już wkrótce zapłacisz telefonem!

 

Przedsiębiorco, od 1 stycznia 2018 r. wszystkie składki do ZUS będziesz przekazywać na jeden, indywidualny numer rachunku składkowego. Informację o numerze tego rachunku dostaniesz z ZUS listem poleconym w czwartym kwartale 2017 r.

Jeśli do końca grudnia 2017 r. nie otrzymasz informacji o numerze rachunku składkowego albo zgubisz list, zgłoś się do ZUS albo zadzwoń do Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS (nr tel. 22 560 16 00). Jeśli nie będziesz znał numeru rachunku składkowego nie opłacisz w 2018 r. składek.

Planet Plus – to najnowocześniejsza, a zarazem najszybciej rozwijająca się platforma zakupowa w Polsce, za pomocą której już dziś można dokonywać zakupów w ponad 500 sklepach internetowych wykorzystując bogatą ofertę zniżek i promocji. Platforma udostępnia ofertę takich sklepów jak  między innymi RTV euro AGD, Tchibo, Answear, Zalando, MediaExpert, Groupon, Douglas, Sephora, Agito i wielu innych znanych marek.

Bank Spółdzielczy w Kolbuszowej informuje, że w ostatnim czasie w innych bankach na terenie Polski wykryto przypadki ataków hakerskich na rachunki klientów korzystających z bankowości internetowej. Polegają one na:

- wyłudzeniu danych potrzebnych do przeprowadzenia transakcji w systemie bankowości internetowej poprzez przekierowanie do spreparowanej strony www kontrolowanej przez przestępcę, przypominające graficznie stronę banku,

BS w Kolbuszowej informuje, że  z dniem 22 czerwca 2015 r.  w związku ze wzrostem ilości ataków na komputery klientów banków - włączone zostaną:

- funkcjonalność dot. blokady edycji numeru NRB,
- funkcjonalność dot. autoryzacji usunięcia przelewu.

Szanowni Państwo,

w celu maksymalizacji bezpieczeństwa bankowości internetowej informujemy, że BS w Kolbuszowej wprowadził dodatkowe usługi podnoszące odporność Centrum Usług Internetowych: filtrowanie IP użytkownika bankowości internetowej, ostrzeżenie przed działaniem wirusa VBKLIP 1, autoryzację edycji zdefiniowanych kontrahentów, odbiorców oraz szablonów przelewów.

Od 1 lutego 2015 r. nastąpiły zmiany w procesie dokonywania płatności kartą w Internecie. W celu odblokowania płatności internetowych, należy ustalić na karcie wysokość limitu transakcji internetowych za pośrednictwem Banku oraz aktywować zabezpieczenie 3D Secure w portalu kartowym (www.kartosfera.pl).

Zarząd Banku Spółdzielczy w Kolbuszowej informuje, że Bank Spółdzielczy w Kolbuszowej będzie stosował Zasady Ładu Korporacyjnego dla instutucji nadzorowanych, przyjętych uchwałą  Komisji Nadzoru Finansowego nr 218/2014 z dnia 22 lipca 2014 roku (Dz. Urz. KNF poz. 17).

Jednocześnie Zarząd Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej informuje o częściowym odstąpieniu od stosowania Zasad Ładu Korporacyjnego dla instytucji nadzorowanych, tj.:

1. § 6 w brzmieniu:

Strony